MĂSURI luate de conducerea CJ Hunedoara după depistarea unui angajat pozitiv la testul COVID-19

În cursul serii de joi, 30 iulie 2020, un angajat al Consiliului Județean Hunedoara a fost testat pozitiv COVID-19, după ce a prezentat simptome specifice.

Conducerea Consiliului Județean Hunedoara a dispus de îndată sesizarea Direcției de Sănătate Publică Hunedoara, întocmirea listei cu persoanele cu care angajatul a intrat în contact direct și izolarea acestora la domiciliu până la finalizarea anchetei epidemiologice.

În același timp, Consiliul Județean Hunedoara a achiziționat în regim de urgență servicii de dezinfecție în imobilul în care se desfășoară activitatea, în toate spațiile de lucru, inclusiv cele folosite de Instituția Prefectului – Județul Hunedoara. Procedura va demara în cursul zilei de vineri, 31 iulie 2020.

De asemenea, a fost suspendat accesul persoanelor străine în incinta Consiliului Județean Hunedoara.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.