.

HUNEDOARA: Începe repartizarea locurilor de parcare nou create pe străzile Privighetorilor și Zambilelor

Primăria municipiului Hunedoara anunță că începe repartizarea locurilor de parcare nou create pe străzile Privighetorilor și Zambilelor

Locatarii / proprietarii persoane fizice și juridice din blocurile 7A, 7B, 8, 20A, 44, 47A, 47B și 47C situate pe Bd. Dacia, blocurile 15, 16 și 17 situate pe Bd. Traian, blocurile 9, 12, 13 și 19 situate pe strada Privighetorilor, blocul 10 situat pe strada Bucegi precum și blocurile 17A, 17B, 18, 20B, 45, 46, 48, 49A, 49B și 50 situate pe strada Zambilelor sunt informați că în perioada 1.03.2021 – 19.03.2021 se organizează procedura de DEPUNERE A DOSARELOR pentru prima etapă de repartizare directă a locurilor de parcare din parcările de reședință nr. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 și 33 de pe strada Privighetorilor, precum și a locurilor de parcare din parcările de reședință nr. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 și 18 de pe strada Zambilelor, aferente blocurilor de pe străzile mai sus menționate.

REPARTIZAREA locurilor de parcare va fi realizată de comisia de repartizare pentru parcările de reședință aflate pe raza municipiului Hunedoara, numită prin Dispoziția Primarului nr. 307/2021, la Galeria de Arte Hunedoara, situată pe str. G. Enescu, nr.6 (lângă Casa de Cultură), conform următoarei planificări:În data de 29.03.2021, ora 10:00, va avea loc prima etapă de repartizare directă a locurilor de parcare din parcările de reședință nr. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 și 33 de pe strada Privighetorilor, iar repartizarea locurilor de parcare cu majorarea taxei prin strigare, dacă este cazul, se va anunța pe site-ul Primăriei Hunedoara la o dată ce se va stabili ulterior.În data de 30.03.2021, ora 10:00, va avea loc prima etapă de repartizare directă a locurilor de parcare din parcările de reședință nr. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 și 18, de pe strada Zambilelor, iar repartizarea locurilor de parcare cu majorarea taxei prin strigare, dacă este cazul, se va anunța pe site-ul Primăriei Hunedoara la o dată ce se va stabili ulterior.În vederea participării la procedura de repartizare a locurilor de parcare, solicitanții vor depune la sediul Primăriei municipiului Hunedoara, Serviciul Informații pentru Cetățeni și Relații Publice, începând cu data de 1.03.2021, ora 7:30 până în data de 19.03.2021, ora 13:00, următoarele:➡️ Pentru persoane fizice• dosar de încopciat;• cerere tip solicitare loc de parcare în parcările de reședință;• declarație pe proprie răspundere că nu este în insolvabilitate.• copie după actul de identitate al solicitantului;• copie după certificatul de înmatriculare al autovehiculului deținut în proprietate sau folosință (talon), cu inspecția periodică valabilă;• copie carte de identitate autovehicul;• documente privind imobilul: copie după actul de proprietate, contractul de închiriere, contract de vânzare – cumpărare, contract de utilizare/folosință sau sentință judecătorească;• documente privind dreptul de utilizare/folosință a autovehiculului, contract de leasing, contract de comodat, act de donație, act de moștenire etc., cu excepția soțului/soției, a rudelor de gradul I și II, după caz;• certificat de atestare fiscală privind bugetul local, din care să rezulte că nu figurează cu datorii;• alte documente, după caz.

➡️ Pentru persoane juridice• dosar de încopciat• cerere tip solicitare loc de parcare în parcările de reședință;• copie după actul de identitate al reprezentantulu/delegatului persoanei juridice; • copie a delegației de reprezentare;• copie certificat de înmatriculare al societății;• copie după certificatul de înmatriculare al autovehiculului (talonul), dacă intervin modificări de la data atribuirii locului;• copie carte de identitate autovehicul;• documente privind dreptul de folosință al autovehiculului, după caz;• documente privind imobilul: copie după actul de proprietate, contractul de închiriere, contract de vânzare – cumpărare, contract de utilizare/folosință sau certificat constatator punct de lucru;• declaraţie pe propria răspundere că persoana juridică nu se află în procedura de insolvenţă conformdispoziţiilor Legii nr.85/2014.• certificat de atestare fiscală privind bugetul local, din care să rezulte că nu figurează cu datorii; • alte documente, după caz.➡️ Persoane cu handicap• persoanele încadrate cu grad de handicap au obligaţia să depună, pe lângă actele prezentate mai sus, o copie după certificatul de încadrare în grad de handicap, o declarație pe proprie răspundere că vor comunica comodantului orice actualizare a certificatului de încadrare sau orice modificare a domiciliului, precum şi o copie de pe hotărâre judecătorească de punere sub interdicţie sau de pe dispoziţia de tutelă, unde este cazul.

⚠️ Actele se vor îndosaria în ordinea specificată. Lipsa unuia din actele solicitate va duce la respingerea dosarului. Abonamentele se pot elibera doar pentru autovehiculele a căror masă maximă autorizată nu depășește 3,5 tone și care se încadrează dimensional în limita parcărilor amenajate (2,5 x 5 mp).

În situația în care unul sau mai multe locuri sunt solicitate expres de mai multe persoane, repartizarea se va face cu majorarea taxei prin strigare, prețul de pornire fiind de 130 lei/loc/an, iar pasul de 10 lei.

Informații suplimentare referitoare la condițiile de participare la procedura de repartizare a locurilor de parcare în Municipiul Hunedoara, datele de identificare, pot fi găsite pe site-ul www.primariahunedoara.ro, la secţiunea Consiliul Local, subsecţiunea Hotărâri (a se vedea HCL nr. 381/2019) şi la secțiunea Infoutil – Parcări de reședință – Anunț repartizare locuri de parcare.

Partajează această știre

Lasă un răspuns

Noutăți
Mica Publicitate